Интонатека

Курсы

Тренинги

Мастер-классы

Бизнес-риторика

Новости

Мы в иформационном социуме

Facebook

Ділове листування та його особливості

Ділове листування завжди мало відмінності від побутового. У час, коли майже весь світ перейшов на дистанційне спілкування, і багато хто з адресантів знаходився у самоізоляції,  виникла необхідність більш прискіпливої уваги до  володіння епістолярним жанром.  А ще виявилися слабкі та сильні  сторони  листування, відмінність побудови листа з інформацією між поштовим та у соціальній мережі. Чи обов’язково повідомляти адресата аби перевірив поштову скриньку та підтвердив отримання листа?

І навпаки, чи у віх випадках ділового листування потрібно підтверджувати його отримання?  .

А якщо з вашим потенційним партнером стосунки ще не стабільні або ж взагалі на початковому етапі, то в чому відмінність у побудові листа і чи існує вона насправді?

На ці та інші запитання одержите відповіді під час

тренінгу  — практикуму

Ділове листування  та його особливості

Для кого: Всім, хто вважає за потрібне більш детально  розібратися в темі для покращення ділових навичок

Тривалість 1 день

10.00-18.00 ( дві перерви на каву  по З0 хв та на обід  1 година)

Вартість – 4500 грн за особу   — форматі відкритого тренінгу  (вартість для компаній визначається окремо за домовленістю)

Кількість учасників:  10 -15 осіб

Очікувані результати:

  • навчитися чітко, легко та грамотно формулювати думки;
  • засвоїти алгоритм написання ділового листа;
  • засвоїти основні правила ділового листування;
  • удосконалити навички побудови ефективної письмової комунікації

Беручи участь у програмі тренінгу, Ви матимете можливість засвоїти практичні прийоми ділового листування!

Ми вже підготували безліч інструментів – моделей та мовних кліше, які допоможуть Вам побудувати ефективні ділові комунікації!

Програма

  1. Лист як діловий документ:
  • переваги і недоліки писемного листування;
  • електронна пошта;
  • різновиди листів за кількістю адресатів.

 

  1. Різновиди листів за функціональними ознаками:
  • інформаційний лист;
  • супровідний лист;
  • лист-пропозиція;
  • лист-запит;
  • лист-подяка;
  • лист-прохання;
  • лист-нагадування;
  • лист-відповідь на претензію;
  • лист-відмова;
  • лист-вибачення;
  • лист-привітання.

 

  1. Реквізити листа

 

  1. Важливі елементи e-mail листування:
  • структура;
  • логічна побудова;
  • елементи «шапки» листа;
  • важливі елементи, які потребують уваги.

 

 

  1. Етикет e-mail листування. Формування іміджу компанії:
  • правила етикету ділового листування;
  • правильний вибір етикетної форми;
  • звертання;
  • іміджеві фрази;
  • «Не передати куті меду».
  1. Методичні рекомендації зі складання ділових листів:
  • структурування листа;
  • «Мислію по древу»;
  • логічність викладу основної інформації;
  • зручність тексту (абзаци, шрифти, відступи);
  • початок і завершення листа;
  • практичне завдання «……

 

  1. 7. Найбільш розповсюджені помилки:
  • тон листа;
  • корисні кліше;
  • правила відмінювання імен та прізвищ;
  • звертання;
  • основні елементи для досягнення переконливості (трішки психолінгвістики);
  • написання листа потенційному клієнту.

 

Тренер

Олена Шпильківська,  кандидат філологічних наук, доцент

Comments are closed.